[Wikiloves] Fwd: Wiki Loves Monuments in Spain

Rubén Ojeda rodelarwiki en gmail.com
Mar Jun 7 21:14:45 UTC 2016

En efecto:

https://es.wikipedia.org/wiki/Anexo:Bienes_de_inter%C3%A9s_cultural_de_la_provincia_de_Santa_Cruz_de_Tenerife

https://es.wikipedia.org/wiki/Anexo:Bienes_de_inter%C3%A9s_cultural_de_la_provincia_de_Las_Palmas

https://es.wikipedia.org/wiki/Anexo:Bienes_de_inter%C3%A9s_cultural_de_Ceuta

https://es.wikipedia.org/wiki/Anexo:Bienes_de_inter%C3%A9s_cultural_de_Melilla

Rubén Ojeda | Programme Coordinator | Wikimedia España
rubenojeda en wikimedia.es | @rubojeda <https://twitter.com/rubojeda>